Direktlänk till inlägg 9 februari 2021

När tiden inte räcker till....

Av Christin Andersson - 9 februari 2021 19:42

Jag vill hinna skriva massor om Sammy varje dag, men tiden räcker inte alltid till. Det har hänt massor som jag vill och ska berätta om.

Under hösten gick vi en utbildning med Sammy med inriktning kring besvärliga hundmöten. Om det kommer jag skriva om i ett eget inlägg.

Jag har en liten hemlis att bekänna, kommer även skriva om det i ett eget inlägg.

I dessa Corona tider får man hålla sig utomhus och det har vi verkligen gjort. 9 minusgrader och sol är härligt. Jag bjuder på lite fina bilder från helgen som har varit så återkommer jag inom kort med ett ordentlig inlägg som kommer handla om höstens utbildning som vi gick med Sammy.

Ha det bra så länge!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Christin Andersson - 2 september 2019 21:16

Jag minns det som igår...   Jag har alltid velat ha en hund, men inte min man. Vi bor lite off i skogen och min man är bortrest rätt ofta på jobb och då sitter man här ensam i skogen (har i försig två barn och fem katter, men ändå...). Inte så ku...

Av Christin Andersson - 1 september 2019 21:28

Jag har tänkt på att starta upp den här bloggen länge...   Nu äntligen är jag igång och det känns så bra. Som ni säkert förstår så kommer denna bloggen att handla om vår gullegris Sammy. Sammy är av hundrasen Beagle. För er som inte vet så är Bea...

Presentation


Hej,

Här får ni följa mig, min familj och självklart vår goa Beagle Sammy 2 år. Följ gärna Sammy på hans instagram @sammy_skrutt_beagle för fler härliga bilder :-)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2021
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards